بازدید 10258

 امروز، جمهوری اسلامی در اوج عزت، قدرت قرار دارد

وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش‌های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، مشکلات و گردنه‌های سختی عبور کرده و با چه دشمنانی روبرو شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و توانمندی‌های خودش قرار داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 13 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احمد وحیدی صبح امروز ۲۲ تیرماه با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهیدان آرامیده در گلزار شهدای این شهر، در جمع پیشکسوتان نیروهای مسلح گفت: در این محفل نورانی حضور پیدا کردم تا عرض سلام و ادبی خدمت پیشکسوتان داشته باشم.

او خطاب به پیشکسوتان نیروهای مسلح اظهار کرد: شما مجموعه‌ای از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستید که ۴۴ سال همراه انقلاب بوده‌اید و باید داشته‌ها و تجربیات خود را به نسل‌های جدید منتقل کنید.

وحیدی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان نیروهای مسلح تاریخ زنده انقلاب ۴۴ ساله ما هستند و در جهاد تبیینی نقش موثری ایفا می‌کنند، ادامه داد: بیان ناگفته‌های انقلاب بسیار مهم است تا نسل جدید بیندیشند و ببیند که انقلاب در جایگاه رفیع و محکم قرار دارد.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، حرم، نیروی انتظامی و به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: ممکن است در ظاهر سن شما عزیزان بالا رفته باشد اما کار شما هیچ‌گاه تمام نمی‌شود لذا در موضوع جهاد تبیینی، بخش مهمی از این رسالت بر دوش شما عزیزان است تا بتوانید با صلابت و افتخار آنچه بر انقلاب گذشت را بیان کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی